وبلاگ اولین طرفدار شهاب حسینی و پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر نمایش «گلن گری گلن راس» را با حضور بازیگرانی هم‌چون امیر جعفری، هدایت هاشمی، حبیب رضایی، سیاوش چراغی‌پور و رضا بهبودی آماده‌ی اجرا می‌کند.


به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قرار است این نمایش بعد از جشنواره‌ی تئاتر فجر در تماشاخانه‌ی ایرانشهر به صحنه برود و تاکنون حضور بازیگران نامبرده در این نمایش قطعی شده و قرار است چند بازیگر دیگر هم به این‌ گروه بپیوندند.

پارسا پیروزفر علاوه بر کارگردانی در این نمایش که متن آن نوشته‌ی «دیوید ممت» نمایشنامه‌نویس آمریکایی است، ایفاگر یکی از نقش‌ها هم خواهد بود.

به گزارش ایسنا،پارسا پیروزفر پیش از این در نمایش‌های «بینوایان» به کارگردانی بهروز غریب‌پور و «بانو آئویی» به کارگردانی بهرام بیضایی بازی کرده است.

او هم‌چنین 9 سال پیش نمایش «هنر» نوشته‌ی «یاسمینارضا» را کارگردانی کرد.

نوشته شده در سه‌شنبه ۳٠ شهریور ۱۳۸٩ساعت ٢:٢٠ ‎ق.ظ توسط نظرات ()

انجمن بازیگران سینمای ایران در نامه‌ای که به دست‌اندرکاران و برگزیدگان این جشن تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این پیام آمده است:"انجمن بازیگران سینمای ایران وظیفه خود می‌داند در پایان چهاردهمین جشن سینمای ایران از کلیه دست‌اندرکاران برپایی این اتفاق بزرگ تقدیر نموده و حضور درخشان و ستودنی تمامی بازیگران سینمای کشورمان را که آثارشان در این دوره مورد قضاوت قرار گرفته، نامزدها دریافت جایزه و نیز تلاش و زحمات هیئت داوران بخش بازیگری را ستایش نموده و مغتنم می شمارد."

انجمن بازیگران در پایان تاکید می کند:"همچنین صمیمانه‌ترین تبریکات خود را به حضور خانم‌ها: مریلا زارعی و نگار جواهریان و آقایان: شهاب حسینی و صابر ابر که با شایستگی تمام موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر از این جشن بزرگ گردیده‌اند تقدیم نمود، سربلندی و موفقیت روز افزون سینمای کشور را آرزو می‌کنیم. "

نوشته شده در دوشنبه ٢٩ شهریور ۱۳۸٩ساعت ۳:٠٠ ‎ق.ظ توسط نظرات ()

شهاب حسینی بازیگر سینما گفت: اهداف بلند‌مدت، جزئیات را تعیین می‌کند ما اگر تابع چنین تفکری باشیم آن وقت به این وضع دچار نمی‌شویم که فقط به فکر پول باشیم و از عمق به سطح برسیم اما متأسفانه این روزها مارک لباس و مدل ماشین شخصیت‌ آدم‌ها را تعیین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، در بخش مهمانان ویژه این هفته برنامه «هفت»، مریلا زارعی و شهاب حسینی بازیگران برگزیده جشن خانه سینما حضور داشتند.

بنابراین گزارش، شهاب حسینی در ابتدای این گفت‌وگو برای تمامی بینندگان آرزوی سلامتی و شادی کرد و مریلا زارعی ضمن سلام به تماشاگران، روز ملی سینما را نیز تبریک گفت.
در ادامه فریدون جیرانی نظر این دو بازیگر را در مورد تاثیر مجری‌گری بر آگاهی به تصویر جویا شد، شهاب حسینی در پاسخ اظهار داشت: اجرا در بازیگری خیلی تاثیر دارد، شاید یکی از مهمترین ابزار بازیگری فن بیان است و محل استخراج پیدا می‌کند تا مفهوم،خوش‌ آهنگ و خوب به مخاطب برسد.
وی در ادامه افزود: در سن 26 سالگی، مجری شدم اما عشق به سینما در من از سالهای 72_ 73 در گروه دانشجویی تئاتر دانشگاه تهران ریشه کرد و چون در این جنگ‌های شادی برای کار طنز استعداد زیادی نداشتم در کار اجرا و اعلام برنامه‌ها همکاری می‌کردم و در همین زمان‌ها توسط دو دوستم «صفر احمدی» و «مرتضی زیوری» معرفی شدم برای اجرای برنامه اکسیژن.
این بازیگر در ادامه بیان داشت: عشق به سینما در نسل من، محصول دوره‌ای است که فیلم‌ها به سادگی در دسترس نبودند مگر فیلم‌های اسطوره‌ای سینمای جهان، مثل اسپارتاکوس و ده‌فرمان و یا طلسم و دیدن این فیلم‌ها، تصویری خاص از سینما در ذهن ما ایجاد می‌کرد.
به گزارش فارس مریلا زارعی با اشاره جیرانی به تحصیل این بازیگر در مدرسه علوی گفت: من دوران دبستان و راهنمایی را در این مدرسه بودم و خیلی چیز‌ها یاد گرفتم و پایه‌های بازیگری من آن جا شکل گرفت و این پایه‌ها از احساس مسئولیت به اطراف در من پدید آمد و هر آنچه که دارم را مدیون معلمین خود در این مدرسه می‌دانم.
وی در ادامه افزود: ما برای هر درسی کنفرانسی داشتیم و به یاد ندارم هیچ وقت ورقه امتحانی‌ام را از زیر دستم کشیده باشند و حتی تمام دانش‌آموزان چه در پوشش و همه در لوازم‌التحریر متحد‌الشکل بودیم و تمام این قوانین، بینش دینی، اجتماعی، سیاسی خاصی را در من ایجاد کرد و عشق به سینما از همان زمان در ذهن من مطرح شد.
زارعی در ادامه عنوان داشت: ما در زنگ فرهنگی، زنگ نمایش فیلم و زنگ تحلیل داشتیم و این موارد در ورود من به سینما بسیار موثر بود .
بنابراین گزارش در ادامه برنامه شهاب حسینی در خصوص چگونگی ورود خود به سینما خاطرنشان کرد: معتقدم اگر به صورت آکادمی این علم را فرا می‌گرفتم بسیاری از دانسته‌هایی که بر اساس تجربه کسب کردم و زمان زیادی را از من گرفت از همان ابتدا می‌دانستم و فقط عشق صرف به علاوه مانوس بودن من با فضای تئاتر دانشجویی باعث شد در این عرصه باقی بمانم.
وی در ادامه درباره روال ورود به عرصه های مختلف هنر تصریح کرد: من در هر مقطعی که بودم آن را امانتی می‌دیدم و فرصتی، و با تمام شدن هر مقطع ناخودآگاه به مقطع دیگر راه پیدا می‌کردم، ابتدا اجرا در رادیو را تجربه کردم و بعد بازی در فیلم حسین فرخی و بعد از آن در پس از باران بازی کردم و هم زمان «آفتاب‌گردان» را نیز اجرا می‌کردم همان جا دکتر محمد‌هادی کریمی بازی من را پسندید و در مصاحبه فیلم «رخساره» شرکت کردم، در این مصاحبه نیز زنده یاد قویدل و دکتر کریمی مرا برای فیلم «رخساره» انتخاب کردند.
حسینی در مورد اولین پلانی که بازی کرده بود، گفت: در آن لحظه فکر کردم از آن بازیگوشی که داشتم کمک بگیرم و خیلی باورم نشود که کجا هستم، روزهای خوبی بود و من احساس خوبی داشتم.
در ادامه گفت‌وگو مریلا زارعی درباره ورود خود به سینما و عشق به این هنر اظهار داشت: شاید عشق من به دوربین و سینما مثل بسیاری از هنرمندان این عرصه نباشد، من سینما را خیلی جدی می‌‌دیدم خیلی ریاضی و دو دوتا چهارتا، سینما از نظر من صنعتی بود که از طریق تصویر بر جامعه تاثیر داشت.
وی در ادامه افزود: با توجه به سوابق تحصیلی من که بی‌ربط به سینما است، در دانشگاه فعالیت‌های فرهنگی برای، دانشجویان پزشکی و مهندسی قرار داده بودند تا علاقه‌مندان رشته بازیگری و موسیقی در غالب کلاس در این فعالیت‌ها شرکت کنند، این کلاس‌ها را آقای عزت‌الله انتظامی به صورت ورک شاپ برگزار می‌کردند در ابتدا ما 50 نفر بودیم ولی کم کم به 10 _ 15 نفر رسیدیم.
این بازیگر در ادامه گفت: در میانه این کلاس‌ها، آقای انتظامی به خاطر فیلمی مجبور شدند کلاس‌ها را تعطیل کنند و من به همراه دانشجویان دیگر در گروه تئاتر دانشجویان چند نمایش اجرا کردیم.
زارعی در ادامه تصریح کرد: در این مقطع اکبر خواجویی از من تست گرفتند و من تصور کردم ایشان بازی من را نپسندیدند، خانم نویدی گریمور این کار گفتند: تا بازیگر گریم و لباس ندشته باشد نمی‌توان از آن انتظار بازی داشت، حال من احساس می‌کنم حرف خانم نویدی کاملا درست بوده، چرا که ما در سینما با مجموعه‌ای از عوامل از جمله بازیگران مواجه هستیم که قرار است با گریم و لباس تجهیز شوند و به امید خدا و راهنمایی کارگردان مفهوم‌آفرینی کنند.
شهاب حسینی در این راستا گفت: جمله استاد سمندر‌یان مبنی بر این که «وقتی با دوستانتان نشستید و فیلمی را خود بازی کرده‌اید تماشا می‌کنید، اگر دوستانتان به شما بگویند به به چه بازی خوبی، آن زمان است که باخته‌اید» همیشه کلید طلایی ذهن من بوده است.
به گزارش فارس، فریدون جیرانی در مورد سیر انتقال قدرت‌ها در سینما از دهه 60 (به کارگردانان) دهه 70 (به تهیه‌کنندگان) و دهه 80 (به بازیگران) میهمان ویژه برنامه «هفت» را مورد سؤال قرار داد.
مریلا زارعی ضمن اشاره به تحلیلی بودن مسئله اظهار داشت: ما ابتدا باید تعریف ستاره را داشته باشیم و بعد ببندیم سینمای ما در سطح جهانی هست یا خیر؟ ببینیم و ستاره در ابعاد جهانی را می‌توان در سینمای ما گنجاند یا هنرمندان و سینمای ایران مثل سینمای هند در سطح جهان شناخته شده‌اند. اگر به همه این سوالات پاسخ دادیم آن وقت است که می‌توان به مسئله بازیگر سالاری در ایران پرداخت.
شهاب حسینی در تائید سخنان زارعی تصریح کرد: اهداف بلند‌مدت، جزئیات را تعیین می‌کند ما اگر تابع چنین تفکری باشیم آن وقت به این وضع دچار نمی‌شویم که فقط به فکر پول باشیم و از عمق به سطح برسیم، من به شخصه مخالف این نیستم که بازیگری فلان ماشین را بخرد اما انگار این روزها مارک لباس و مدل ماشین شخصیت‌ آدم‌ها را تعیین می‌کند.
وی در ادامه با اظهار تأسف از چنین شرایطی بیان داشت: در سینما ما به جای شانه به شانه بودن، روی در روی هم بوده‌ایم، ما برای جشن سینما اسپانسر نداشتیم، اصلا چرا باید برای جشن اهالی سینما دنبال اسپانسر گشت؟ ما چرا نباید دوشادوش هم باشیم و دغدغه اهالی سینما را داشته باشیم؟
زارعی در پایان ابن بخش ضمن تائید صحبت‌های حسینی خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم در عرصه هنر فارغ از ایدئولوژی‌های شخصی در کنار هم باشیم. کافی است بخواهیم.

نوشته شده در یکشنبه ٢۸ شهریور ۱۳۸٩ساعت ۳:٠٤ ‎ق.ظ توسط نظرات ()

شهاب حسینی بازیگر در مراسم چهاردهمین جشن خانه سینما
بقیه عکسها درادامه

ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه ٢٧ شهریور ۱۳۸٩ساعت ٢:٢٥ ‎ق.ظ توسط نظرات ()

سلام برآقای شهاب حسینی سوپراستار سینمای ایران برنده شدن شما در جشن خانه سینما را به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد تبریک میگویم.قلبتشویقهورا


من مثل شما نمیتوانم جملات زیبای ادبی را آنگونه که لایقتان باشد را اداکنم فقط حرف دلم را با زبانی ساده و با تمام وجودم تقدیمتان میکنم.

شما لیاقت بهترین جوایز رادارید شما بازیگری هستید که خودتان را جزیی از ما انسانهای معمولی میدانید، شما به قول معروف آدم خاکی هستید مغرور نیستید و نمیشوید و نخواهید شد.

خیلی ها میگفتند شهاب حسینی بعد از گرفتن سیمرغ دیگر کسی را تحویل نخواهد گرفت وغرور اورا فراخواهدگرفت و شما با رفتار مهربان و ملایمتان با طرفدارانتان به همه مخالفانتان ثابت کردید که حتی گرفتن سیمرغ و یا جایزه اسکار هم نمیتواند شما را مغرور و از خود راضی کند چون ذات شما پاک است و خمیره وجودتان را با مهر و لبخند و احترام سرشته اند و هیچ جایزه مادی هرچند بزرگ و هرچند مهم،نمیتواند شما را از آن شهاب حسینی دوست داشتنی و عزیز دورکند و همچنان با وجود افتخارات و شهرت تان همچون درخت که هرچه پر ثمرتر میشود افتاده تر میشود آرام و بی حاشیه و با محبت هستید و خواهید بود.

دوستی میگفت فیلم درباره الی که بازیگر نقش اول نداشت پس چطور شهاب حسینی بهترین بازیگر نقش اول شد؟

گفتم درباره الی با شهاب حسینی درباره الی شد.خود شخص الی به خاطر احمد راهی این سفر شدوگرنه بدون وجود احمد الی هم در کار نبود.

احمد کسیکه شهاب حسینی آنرا مطرح کرد، به او جان بخشید ودر دل همه ما جا داد.احمد درباره الی مثل شهاب حسینی مهربان ،صمیمی و خونگرم بود و به دل همه می نشست چون شهاب حسینی اینگونه است و احمد نمادی بود از یکی از خصوصیات ممتاز شهاب حسینی.

حضور شما در برنامه هفت عالی بود حرفهای خیلی آموزنده ای زدید.اینکه چگونه و با چه سختی پا به عرصه طاقت فرسای بازیگری گذاشتیدو.....

خداوند شهاب حسینی را به خاطر رفتار پسندیده اش و اینکه هرگز مغرور نمیشود تا قله های افتخار همراهی خواهد کرد و من از خداوند همین را میخواهم.  

آقای حسینی مهربان من تا کنون افتخار زیارت شما عزیز هنرمند را از نزدیک نداشته ام ولی کاملا میشود از مصاحبه ها و تعریف های عزیزانی که شما را ملاقات کرده اند فهمید که چقدر با محبت هستید و چه قدر دیگران در حضور شما راحت هستند و اصلا احساس غریبی نمیکنند.شما برای من الگوی به تمام معنا هستید.طرز برخوردتان با دیگران،لحن صحبتهایتان،صبر و شکیبایی تان و....همه وهمه برای من جوان الگوست و خوشحالم که شما را به عنوان بهترین برای خودم الگو قراردادم.

در پایان بازهم به شما، همسرتان و پسر گل تان صمیمانه تبریک میگویم و خدا را شکر میکنم که جواب دعاهایم را گرفتم.امیدوارم همواره شما را در این عرصه موفق و سربلند ببینم و همراه به آنچه که شایسته اش هستید برسید.به عنوان یک ایرانی به وجود شما هنرمند عزیز افتخار میکنم و به خودم میبالم.به امید درخشش شما در عرصه های جهانی لبخندقلب

 

نوشته شده در شنبه ٢٧ شهریور ۱۳۸٩ساعت ٢:۱٥ ‎ق.ظ توسط نظرات ()

برای دیدن بقیه به ادامه بروید


ادامه مطلب
نوشته شده در جمعه ٢٦ شهریور ۱۳۸٩ساعت ۱٠:٢۸ ‎ق.ظ توسط نظرات ()

بقیه عکسها درادامه


ادامه مطلب
نوشته شده در جمعه ٢٦ شهریور ۱۳۸٩ساعت ٢:٢٠ ‎ق.ظ توسط نظرات ()

چهره او همیشه از جنجالهای مطبوعاتی به دور بود و در عین حال توانسته خودش را به عنوان یک ستاره مطرح سازد . پیروزفر حضورهای موفقی در سینما تجربه کرده که هر کدام خود به نوعی یک بازی متفاوت و دیدنی به شمار می روند.

پیروزفر متولد 1351 دارای لیسانس نقاشی ازدانشکده هنرهای زیبایی تهران است . پس از کسب تجربیاتی در زمینه گرافیک و تصویر سازی از سال 1370 در نمایش های عروسکی شرکت کرد و سپس یه فعالیت در دوبله پرداخت ، با فیلم مجسمه ساخته ابراهیم وحیدزاده در سال 71 وارد سینما شد که در آن با قرار گرفتن در کنار امین تارخ تجربیات فراوانی می آموزد. اما درست یک سال بعد و با پری ساخته داریوش مهرجویی بود که بیشتر شناخته شد. در آنجا در کنار نیکی کریمی توانشت به خوبی حضور خودش را ثابت کند.

پیروزفر موفق نشان داد تنها یک سکوی پرتاب نیاز داشت که این یکی را حمید لبخنده با مجموعه در پناه تو در اختیار او قرار داد . مجموعه ای که با داشتن بازیگران جوانی که همه اشان به نوعی پس از آن چهره شدند  ، با استقبال انبوهی روبرو می شود و پیروز هم به شهرت می رسد. ضیافت در سال 1374 آغاز همکاری او با کمیایی بود که دو سال بعد با فیلم مرسدس او ادامه پیدا کرد. نقش های او در این آثار کوتاه مدت و با اصطلاح کارکتر محوری نبودند اما پارسا به خوبی از پس همین ها بر آمد و خودش را شناساند . سپس حمید لبخنده مجموعه در قلب من را می سازد که تا حدودی همان عوامل قبلی خود را دادشت و بازهم به موفقیت می رسد.

در همان سال 76 او فعالیت جانبی را هم دنبال می کند و به شرکت در نمایشنامه های رادیویی می پردازد و حتی در چند کاست برای کودکان کار می کند بازی در شیدا ساخته سال 77 کمال تبریزی را می توان اوج هنر نمایی پارسا دانست که در آن نقش رزمنده ای را ایفا می کند که در دوران بستری شدن برای معالجه چشم ، نادیده عاشق پرستارش می شود و پس از بهبودی به جستجو او می پردازد این بار همبازی او لیلا حاتمی بود که در بده بستان هایشان به شدت زیبا عمل می کنند. رحمان رضایی سال بعد در با پروژه دختران انتظار به سراغ او می آید که یک درام سوزناک دانشجویی بود که در آن پارسا و نیکی کریمی نقش های اصلی را ایفا می کردند. همان سال همکاری  سوم او با کمیایی در اعتراض  شکل می گیرد و این بار در قالب معتاد چنان حضور درخشانی از خود نشان می دهد که نمی توان بدون تحسین از کنارش گذشت.

دختری به نام تندر تاریک ترین نقطه بازی های پیروزفر به شمار می رود که در میان کارهای خوبش می توان با دید اغماض به آن نگریست . پس از آن در کمدی عروس خوشقدم همراه با نواب صفوی ، امین حیایی و ماهایا پطرسیان نقشی متفاوتی را تجربه می کند . او در وقت چیدن گردوها نقش یک روحانی را ایفا می کند ، اما این حضور بسیار متفاوت ساخته ایرج امامی هیچگاه به نمایش در نیامد . اشک سرما را در کنار گلشیفته فراهانی بازی کرد این فیلم را می توان درام نظامی دانست و بازی بسیار عالی از خود به نمایش گذاشت البته از سهم گلشیفته هم در این فیلم گذشت هر دو بازی روانی از خود به نمایش گذاردند  و بعد از آن به نوبت میهمان مامان رسید که در آن باز هم نقش یک معتاد بود، اما این بار با زمان طولانی تر با حضور قابل ستایش خود را در این نقش جایزه بهترین بازیگر مرد از هشتمین جشن خانه سینما دریافت کرد. در زن زیادی ساخته تهمینه میلادی نقش معلمی را ایفا کرد که به اشتباه در پی سوءتفاهم هایی همسرش را می کشد ، نقش کوتاه وی جای کار چندانی نداشت اما پارسا در همان حد هم خوب ظاهر شد . وی که سابقه بازی در پوکر و در دیروقت را درکارنامه خود دارد آخرین حضورش در تلویزیون به مجموعه در چشم باد بر می گردد.

نوشته شده در چهارشنبه ٢٤ شهریور ۱۳۸٩ساعت ۳:۳٦ ‎ق.ظ توسط نظرات ()

چهارمین نظر خواهی روزنامه "بانی فیلم" از خوانندگان و کاربران سایت اینترنتی روزنامه با عنوان"تاثیر حضور بازیگران در تضمین اقتصادی یک اثر سینمایی" به پیشتازی شهاب حسینی از هفدهم تیرماه آغاز شد.به همین انگیزه با او گفتگویی صورت گرفته است که آنرامیخوانیم:

منبع عکس : سایت تک تو پیکس

جدید ترین عکس های فوق العاده زیبا از شهاب حسینی در سال 89 -  www.tak2pix.com

شهاب حسینی در نظر سنجی کاربران سایت اینترنتی "بانی فیلم"به عنوان پیشتاز بازیگران در موفقیت اقتصادی یک فیلم معرفی شد. در این خصوص چه نظری دارید؟

ابتدا باید ببینم این اتنخاب با چه معیار و شاخصه هایی صورت گرفته است،اگر مبنا فروش بالای آثار باشد که من دو فیلم "درباره الی" و"سوپراستار"را در سینما داشتم و"دل شکسته"هم در شبکه ویدئویی فروش خوبی داشت.من این اتفاق را به فال نیک میگیرم اما خیلی دوست دارم بدانم با چه میزانی این لطف دوستان شامل حال من شده است.

 

احتمال قریب به یقین شرکت کنندگان حاضر در نظر سنجی بدون توجه به آمار فروش فیلمها در سینما این انتخاب را داشته اند؟

اگر از این انتخاب این گونه تلقی شود که مخاطب با تاثیر فرهنگی آثار روی جامعه توجه میکند خدارا شکر میکنم.چرا که همیشه خواسته ام در آثاری حضور داشته باشم که به لحاظ فرهنگی و روحی روی خودم تاثیر گذار باشدو تاثیری مثبت روی جامعه داشته باشد و اگر این انتخاب امکان جذب سرمایه را برای حمایت از آثارسینمایی در سطح داخلی و خارجی ایجاد کند،به نظرم یک حرکت و اتفاق نو است.

 

به نظرتان این نوع نظر سنجی ها میتواند به رشد سینما و تلویزیون ما به لحاظ کیفی کمک کند؟

هر حرکت تازه ای که اتفاق می افتد نا خود آگاه یک مجموعه حواشی را با خود یدک میکشد که به طور معمول اصل آن حرکت را،از جریان خارج میکند.حرکتی مثل نظر سنجی"بانی فیلم"هم اگر با حاشیه پردازی و یک اتفاق رقابتی همراه نشود اقدام خوبی است.در واقع هر اقدامی که بتواند ما را با جلوه های دیگری از فعالیتی که انجام میدهیم آشنا کند خوب است ولی اگر در جهت بازیهای مطبوعاتی باشد، نه من موافق نیستم.چون هر کسی امروز کار خودش را انجام میدهد،هرکس شیوه و روش خاص خودش را در بازیگری و انتخاب نقشهایش دارد و هر کس با هدف خودش جلو میرود.ضمن اینکه من اعتقاد دارم،مخاطب ما آنقدر هوشمند است که براحتی واکنش خود را نسبت به کار افراد مختلف نشان میدهد.اینکه ما بخواهیم رده بندی داشته باشیم وقتی منطقی است که بگوییم فلان کار امروز با بازی فلان بازیگر روی پرده است خوب فروخته،پس مخاطب با چنین کارهایی ارتباط بهتری برقرار کرده ،چون آن کار حرفی برای گفتن داشته است،هرچند حرفی ساده!

 

کارنامه" شهاب حسینی "نشان از آن دارد که دراین سالها روی بیشتر پیشنهادهایش با وسواس عمل کرده است،نتیجه این نوع نظر سنجی ها آیا برانتخاب های آینده شما تاثیر خواهد گذاشت؟

من همیشه دنبال آن چیزی میگردم که روح انسانی خودم بتواند با آن ارتباط برقرار کند و چیزی به آن اضافه شود.اگر این اتفاق با خواندن فیلمنامه و درنظر گرفتن شرایط کار برای من بازیگر ایجاد شود به طور قطع مورد توجه مخاطب هم قرار خواهد گرفت،چراکه او هم حس میکند یک چیزی ازدیدن آن اثر به او اضافه شده یعنی علاوه بر سرگرم شدن و استفاده درست از وقت و زمانش چیزی هم به داشته هایش اضافه شده و درحقیقت نشان خداوند را از قالب آن کار برای آن روزش دریافت کرده است.کما اینکه خود ماهم تحت تاثیر آثار بزرگ سینمای جهان هستیم که در تفکرات و نگاهمان به زندگی تاثیر گذاشته و حتی روی تصمیم گیری-هایمان برای ادامه زندگی و انتخاب هایمان موثر بوده است.من دنبال فیلمنامه ای میگردم که قبل از مخاطب بتواند این کار را با خودم انجام دهد،یعنی بتواند درمن یک موج تغییر و حرکت ایجاد کند و چیزی رابه من بیاموزد.اگر این اتفاق رخ بدهد من هم میتوانم تاثیر خودم را روی مخاطب بگذارم چون میگویند بیاموز و بیاموزان.


نوشته شده در چهارشنبه ٢٤ شهریور ۱۳۸٩ساعت ٢:٥٦ ‎ق.ظ توسط نظرات ()

نوشته شده در یکشنبه ٢۱ شهریور ۱۳۸٩ساعت ٤:۱۱ ‎ق.ظ توسط نظرات ()

نوشته شده در یکشنبه ٢۱ شهریور ۱۳۸٩ساعت ٤:۱۱ ‎ق.ظ توسط نظرات ()

برای دادن نظر و نقدهاتون درباره این سریال روی عکس کلیک کنید

نوشته شده در شنبه ٦ شهریور ۱۳۸٩ساعت ۱٠:٥٢ ‎ب.ظ توسط نظرات ()


Design By : Pichak